En dat hoeft niemand je te leren. Het zit al in je.  Je hoeft het alleen maar weer te zien. Vanuit deze inzichten help ik jou verder op weg om weer met meer vertrouwen en plezier te leren! 

coaching

Kinderen zijn van nature veerkrachtig, nieuwsgierig en vol potentieel. Toch kunnen leer- en gedragspatronen soms in de weg zitten, thuis of op school. Via psycho-educatie en coaching begeleid ik kinderen en ouders in het herkennen van deze patronen. Niet

Kinderen en (jong) volwassenen zijn van nature veerkrachtig en nieuwsgierig. Toch kunnen leer- en gedragspatronen soms in de weg zitten, thuis en/of op school. Via coaching begeleid ik kinderen en ouders in het herkennen van deze patronen.

Onder alles wat we denken en voelen, is er een basis van rust, veerkracht en helderheid. Die is er altijd, ook als het even niet zo lijkt. Gedachten en gevoelens komen en gaan – als golven in de zee. Door daar bewust van te worden, ontstaat ruimte om anders met situaties om te gaan. In mijn begeleiding nodig ik kinderen (en ouders/leerkrachten) uit om die innerlijke kracht weer te herkennen en erop te vertrouwen.

 

 

spelling - lezen - rekenen

Kinderen leren op hun eigen manier. Door spelletjes, beweging, visuele ondersteuning en duidelijke uitleg sluit ik aan bij wat voor hen werkt. Zo wordt leren weer leuk én begrijpelijk. Samen ontdekken we hoe gedachten soms het leren in de weg staan — en leren we ze te herkennen, te begrijpen en voorbij te laten drijven als wolken in de lucht!

Voor spelling hanteer ik een heldere en speelse aanpak die helpt om klanken, regels en woorden beter te begrijpen en toe te passen. Voor rekenen werk ik met visuele ondersteuning en spelvormen aan een  goede basis voor het rekenonderwijs.

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb